فرش دل

پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست

فرش دل

پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست

  

                                                                    


 در فضای تالارهای آینه کاری حرم زمان را گم می کنم، از جستجوی خودم در آینه ها لذت می برم، محو انعکاس خیره کننده نور چلچراغ ها می شوم.

حرکت هزارن بازتاب سیاهی چادر زنان را، از آینه ای به آینه دیگر با چشم دنبال می کنم و در تخیلاتم به این شاهکار هنری جان می دهم.

از کودکی در تالارهای آینه کاری برای دیدن خودم روی پنجه های پا می ایستادم و جستجو در تکه های آینه برای من نوعی بازی بود، نسبت به این فضا احساس تعلق می کنم، بودن در این مکان مرا به دنیایی ماورایی می برد، هنوز هم از گم شدن در لابه لای هزاران بازتاب تصاویر لذت می برم ...

  • توسط دل

نظرات  (۵)

سلام. نوشته و وبلاگ زیبایی دارید. موفق و پیروز و سعادتمند باشید .
پاسخ:
سلام. ممنون از شما دوست خوبم
واقعاسبک کارتون جالبه
عکس فوق العاده زیباییه ازهرنظر
رفتی حرم دعایادت نره خانومی
عکستم خیلی خوشگل شده
پاسخ:
 حتما خانمی دعا میکنم.مرسی چشمات خوشگل میبینه
خیلی زیباست
از نگاه کردن بهش سیر نمیشم
حرفای زیادی برا گفتن داره
سلام 
با اجازه تون از عکستون تو پست اینستاگرامم به آیدی marde_mard استفاده کردم.
با ذکر منبع البته 
تشکر. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی